Sveg

Rubriken säger vart vi befinner oss....

Hej alla sociala människor, det är Jessica som bloggar här åt Fanny. Medan jag sitter här och skriver så gör Matilda naglar på Fanny, alltså: det är såna här plastiga naglar som man skulle kunna köpa på H&M, fast 1 000 979 gånger bättre :-) Okej där ljög jag lite... Dom är inte ett dugg lika H&M plastskit naglar meeeen spela roll.
Här är det i vilket fall bra väder, soligt och varmt. Enligt en privat källa (Hmmm.... så kallad min mamma) regnar det i dövik. HA HA HA.

Dock saknar jag folket hemma nå så jävulskt! Fast det är rätt så avkopplande att vara borta några dagar (almost en vecka).
Hittills har vi bara ätit Italiensk glass (Mohahahhaaaaa), fett gott! :-D Haha sen finns det världens största (?) och fulaste träbjörn här. Lol den är inte speciellt vacker, trynet ser inte ens ut som en björnfejja, liksom vafan? :o

Nej nu ska jag göra andra trevligheter... här.
Blir ett bildlöst inlägg eftersom Fanny inte har nån sladd till datorn från kameran.

Hejdoo

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

hahah synd att det är as bäst väder här och att det bara regnade i typ 2 sekunder :)

2011-06-02 @ 16:53:52
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0