All those crazy things you said, you left them running through my head.

Godmorgon! Gårdagen gick faktiskt ganska bra utan alvedon, men jag failade ganska totalt när jag sjöng. GUD VAD JAG KOMMER SKÄMMA UT MIG IMORN. Jag och linn tog bussen hem halv fyra, men bussjäveln som vi alltid åker med körde först rätt väg, men svängde aldrig in på vägen vi skulle på. Så vi var tvungen att kliva av och gå tillbaka. Sen  hemma så trampade jag sönder min plattång (Men pappa lyckades laga den, sån tur var.) Sen så smsade stina och berättade att clara har brytit nyckelbenet. Stackarn, seriöst. Tänker på dig sötnos ♥ Alltså världens drygaste dag. Men sebastian kom hit vid halv tio igår kväll och räddade mig lite. Vi var ganska knas och sen så spelade vi basket, fotboll och typ tennis. Hahah, vi eer fula. Men nu ska jag snart cykla till skolan. Jag och linn bestämde oss för att cykla även fast det regnar, höhö. Men jag gillar regn (ibland i alla fall.) Men gud vad stört inlägg, nu ska jag ge mig. Hugs

Grattis alexandra och sofia på födelsedagen! Jag älskar er brudar, hoppas ni får en toppendag ♥

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

sv; yeah liksom :D

ich liebe dich mehr kvinno!!

2011-05-24 @ 20:20:59
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0