Bye bye dövik, hello (ett ännu mer dött) sveg.

Lina berglund noréus, jag kommer sakna dig som bara den.
Du är helt klart bäst baby, glöm inte det.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta ♥

Hej! Har precis cyklat hem i spöregnet, orkade inte ens torka av sadeln innan jag satte mig. Känner mig dödligt less på den här dagen, men tycker att lina var sjuktligt söt innan jag gick hem. RING MIG HELA VECKAN, JAG KOMMER DÖ UTAN DIG ANNARS! I alla fall så fick vi sluta en timme tidigare och det kändes riktigt skönt, så nu har jag tid att bara vara en stund innan vi åker. Jag ska käka en billys och packa klart det sista och sen väntar fem timmar i en bil. Hare

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

älskar dig underbara unge! fattaru hur mycket jag kommer sakna dig eller!? och jag kommer ringa dig så jävla mycket bästaste människa <3

2011-05-31 @ 21:27:44
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0