He's not the only guy in the universe, but he's the only one that matters.


Nån ful bild som utfyllnad bara, hatar att ha inlägg utan bilder. Hehe.
Hej på er! Jag kom in för en liten stund sedan eftar att jag hade träffat sebastian. Jag kan inte fatta att jag ska vara utan honom en hel vecka, jag kommer sakna ihjäl mig. Älskade pojke ♥ Jag åker ju till Sveg imorn och stannar där tills nästa måndag. Men jag kommer ha sjukt kul, det känner jag på mig :-) Jag åker ju med jessica och matilda, dom mest skadade jag känner. Det går liksom inte att ha tråkigt utan dom. Haha. Kameran är ju såklart med, så bilder kommer sen! Men nu så ska jag gå och packa klart det sista och sen dejta sängen. Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska ni dit?

2011-05-31 @ 17:19:21
URL: http://panicfences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0