Life is a bitch, just slap it.


Ciao fellas! Tyckte att bilden passade in rätt bra till min dag. Jag har haft världens jävla pms humör, rent ut sagt. Började på handelsträdgården klockan nio men gick hem elva för att jag hade så sjukt ont i ryggen. Efter en stund så kom matilda och jessica. Vi käkade och jag tog några piller, väntade på att ryggen skulle bli bättre och sen så åkte vi in till stan. Ni fick ju även ett kort inlägg av jessica ;-) Jag måste ju spara pengar till min göteborgsresa (som jag ännu inte har berättat om) så jag köpte ingenting alls. Efter stan så åkte jag hem och här har jag inte gjort så speciellt mycket. Har hämtat brodern min på hans träning, men inte mycket mer. Nu måste jag käka någonting och bli på lite bättre humör, innan jag slår ihjäl någon. Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0