Så kan det vara.

Hej.
Idag har jag:
★ Provat mängder med kläder på mammas jobb.
★ Ee-tit middag framför scrubs.
★ Fått ett utbrott över att det började snöa (vad hände med dom 23 graderna som var förra veckan? vava?)
★ Fått ett samtal av min papa och varit tvungen att gå hem till honom, på vägen började det dessutom regna istället.
★ Gått hem till mamaa igen och spelat mängder med gitarr och skrik-sjungit (grannarna måste tro att jag är helt vrickad, vilket stämmer till en viss del.)
★ Insett att en av dom bästa vännerna på jorden flyttade granne med mig typ igår och fått ett lyckorus över det.
★ Fått ett sms av den bästa grannen (som är ingen mindre än alexbabe) som tycker att jag borde komma över.
★ Bestämt mig för att faktiskt ta på mig skorna och springa över till bruden.
★ Skrivit detta helsjuka inlägg och garvat lite över att jag är så patetisk.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0