Sebastian, sebbe, basse, seb, alf osv.

Hej på er! Kom in för en stund sen efter att ha varit ute med sebastian. Haha, allvarligt talat så är han inte frisk någonstans. Störda jeffel ♥  Just nu så sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och funderar på att skaffa mig ett liv, typ. Har inget bra att säga. Har bloggtorka och ett extremt innehållslöst liv helt enkelt. Jag vill ha sommar. Jag vill gå på picknick. Jag vill träffa folk, har träffat samma 3 människor i typ en vecka. (Inte för att det är nått fel på dom 3 människorna, men jag känner mig helt socialt handikappad.) Jag vill ha pengar. Jag vill shoppa tills jag faller ihop. Jag vill gå på fest. Jag vill skratta tills jag viker mig dubbel. Jag vill lämna dövik. Gaaah, nu ska jag gå ner till sebastin och hoppas på att han gör mig på bättre humör. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0