Stalker in your speaker.


Lina berglund noréus, jävlar vilken dunderbra brud alltså.
TJA. Sitter just nu i köket och lyssnar på mamma när hon gnäller, hon med sitt jätte bra morgonhumör liksom. Idag så ska vi repa hela dagen inför konserten på fredag, så jag laddar upp med ipren och alvedon i väskan. Jag lär ju få nån så jävulsk huvudvärk. Efter skolan så ska vi på konfirmation och sen så är det teater, men jag vet seriöst inte om jag hinner gå på teatern. Har prov och allt bajs också. Men nu måste jag klä på mig och sedan kila till skolan. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

men männishc, det finns inte ord för hur mucket jag älskar dig!<3

2011-05-17 @ 19:47:33
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0