22:28

Hej tuffingar. Vaknade hemma hos matilda imorse. Käkade frulle och rullade sedan vidare på min übercoola cykel till min töra praktikplats, handelsträdgården. På lunchen for jag hem till matilda igen och där satt även seb-alf-tian och väntade på mig. Åt riskakor, ägg och drack te. Ett par timmar senare så slutade jag för dagen och då skjutsade sEb runt mig på sin cykel med ultrabra stötdämpare, och pojken lyckades även spräcka sina byxor rakt över rumpan. Halv fyra hade jag konfirmation och klockan kvart över fem så var det teater. Efter det åkte jag hem, åt middag och satte mig här, framför datorn. Nu sitter jag och lyssnar på när smurfen spelar gitarr och känner mig lite smått stalker, men det är inte mitt fel att jag råkar bo våningen ovanför grabben med halva byxor. Nä nu ska jag sluta skriva strunt och borsta gaddarna istället! peace out

Forget the risk, and take the fall.
If it's meant to be, it's worth it all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0