You can be the heart that I spill on the pages.


Det här med att bjuda på sig själv?..
Idag så slutade jag klockan klockan två och då cyklade jag hem och städade. Efter det så kom min familj hem och då etade vi midag tilsamans. Nu sitter jag här framför datorn och tråkar sönder. På. En. Fredag. Men sånna helger måste man ju också uppleva ibland, right? På tisdag kväll så åker jag, Jessica och familjen Bengtsson till Sveg på äventyr! Om man ens kan uppleva något äventyr i.. det samhället. Det är för litet för att kalla stad ;) Haha, men trevligt kommer det i alla fall att bli. Jag stannar där i nästan en vecka och sen när jag kommer hem så är det ju nästan sommarlov, u n d e r b a r t ♥ Men nu ska jag gå och fota lite,
puss på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0