Araaab


Dagens facelook
Hej alla. Idag var jag ju som sagt på stan med amanda och vi gick även en stund med alma, mycket trevligt. När alma åkte hem så fikade vi i nån timme och pratade massooor, det behövdes verkligen. Vi tog bussen hem vid tre och när jag kom hem så ringde jag jessica och bad henne att komma hit. Här så ritade vi en fin teckning och knäppte modellbilder, ni har ju några smakprov där uppe. Vi var även barnvakt åt mina ÄNGLAR till bröder.. Nu har hon precis gått hem och jag sitter här och har mindre kul. Kvällen kommer att spenderas i soffan framför baksmällan med hundra kilo godis i famnen. Kanske även ringer sebbe och hoppas på att han har ett lika tråkigt liv som jag, så han kan pallra sig hit. Men nu ska jag hitta på någonting kul att göra. Pussar och kramar

P.S. Tolka det ni vill som seriöst.

Kommentarer
Postat av: jessica

snigga vi är fifääään

2011-05-28 @ 23:54:41
Postat av: andrea

hahahahhahahahahhahaha snygga

2011-05-29 @ 18:32:57
URL: http://andreagrundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0