You make me happy, whether you know it or not.

Hej alla fina! Vill ni veta vad jag gjorde igår? Jo, jag köpte en ny kamera! Gudars vad efterlängtad den har varit! Nu kommer ni i alla fall få lite roligare inlägg ;-) Idag så var det operation dagsverket, vilket betyder att vi skulle jobba ihop 100 kronor var till barn i nått land.. Hehe. Men i alla fall så gjorde jag och matilda det tillsammans, så vi rev en soffa, byggde ihop en ny soffa, tvättade nån bokhylla och solade! Haha, jessica kom även och joinade oss efter en stund. Vid fem så cyklade jag hem och åt middag och pluggade lite och sen så cyklade jag till micke's (kiosk) och träffade brudsen igen. Vi käkade mjukglass, flummade och cyklade iväg på äventyr. Älskar er underbaringar, utan er i mitt liv så hade jag haft det jävligt tråkigt, rent ut sagt ♥







Kommentarer
Postat av: jessica

AHAHH gilla när matilda klättrade i träd o hon skrek som satan, alla glodde :')

de va fult :D



vi älskar dig med :)<3

2011-05-27 @ 16:15:16
Postat av: Lina Berglund Noréus

sv; joo..

2011-05-28 @ 19:19:40
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0