Your hugs are my favorite.



Peace motherfuckersss.
Shu bre. Imorse så ringde jessica och tyckte att jag skulle komma dit, så jag käkade frulle och cyklade sedan iväg. Hemma hos henne så kollade vi i massor av tidningar, lyssnade på musik och klädde ut oss till killar. (Inte för att vi hann så långt men.. haha) Sen så fick jag för mig att vi skulle ut och cykla, så då gjorde vi det. Vi cyklade runt genesmon, en lång bit i skogen, bort till nyänget och tillbaka. Det tog cirka en och en halv timme, värsta hurtbullarna vi är då. Just nu så sitter jag och myser i pappas tröja och funderar på att gå och lägga mig. Det känns rätt värt, för jag har bajstråkigt och det är skola imorn. Abå. Men nej, jag går och lägger mig och läser istället. Fick en ny bok av mamma idag som heter typ "Den som ingen ser" eller nått sånt. Intresseklubben antecknar, I know. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0