En lista.

Bara för att jag gjorde den här 14 november i fjol också. Ehehe.

100 Frågor

Testet börjar: 16.33
1. Fullständigt namn? - Fanny joanna louise berglund.
2. Ålder? - 15.
3. Vart bor du? - Örnsköldsvik.
4. Färg på ditt hus? - Rött hos pappa, vitt hos mamma.
5. Hus eller lägenhet? - bådaaa.
6. Klass? - 9 Musik ♥
7. Vilket år tar du studenten? - 2015 troja.
8. När gick du upp i morse? - Kvart över sex.
9. När ska du sova? - Runt elva nån gång.
10. Vad har du ätit idag? - Macka, lunch och pizza.
11. Dagens klädsel? - Svarta jeans, stickad tröja och massa armband.
12. Dagens smink? - Concealer, puder, rouge, ögonskugga och mascara.
13. Dagens roligaste? - När jag och victoria pratade om helgen. HAHA
Socialt:
14. Har du många vänner? - Joda.
15. Har du ovänner? - Beror väl på.
16. Vem chattade du med senast? - Niklas.
17. Har du pojk-/flickvän? - Nope.
18. Vem pratade du med sist? - Pappa.
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Hmm.. Allie tror jag.
Favorit:
20. Film? - Många.
21. Låt? - Mer.
22. Mat? - Hotell frukost ♥
23. Dryck? - Hallon soda!
24. Färg? - Vit.
25. Stad? - Göteborg ♥
26. Land? - Sverige.
27. Ämne i skolan? - Musik.
28. Människa? - Alla nära kompisar.
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Innan lovet tror jag.
30. Gången du bakade? - Blö... 1 Oktober.
32. Gången du rökte? - Dunno, men önskar att jag kunde skriva aldrig här.
33. Gången du drack? - Bajs.
34. Personen du kramade? - Pappa.
35. Gången du pussade någon? - Igår.
36. Personen du dampade på? - Sebastian.
37. Personen du bråkade med? - Min bror.
38. Personen du blev ovän med? - Han på två frågor upp, tror jag.
39. Gången du fick skrattattack? - Haha, på lunchen.
40. Personen du snackade i tele med? - Mamma.
41. Gången du grät? - Igår
42. Gången du var kåt? - (a)
43. Personen du sa snygg till? - Jessica.
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Vitt!
45. Hund eller katt? - Inget.
46. Ute eller hemma? - Spelar ingen roll, bara man är med najsiga människor.
47. Tvspel eller datorspel? - Båda tror jag.
48. Singel eller upptagen? - Beror på.
49. Hångla eller ha sex? - Det beror väl också på.
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Tumblr!
51. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
52. Blont eller svart hår? - Båda är fint, men brunt på mig.
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Bruna.
54. Choklad eller lakrits? - Choklad.
55. Coca cola eller fanta? - Fanta.
56. Pizza eller kebab? - Kebab.
57. Randigt eller prickigt? - Randigt.
58. Blatte eller svenne? - Båda.
59. Älska eller bli älskad? - Båda såklart!
60. Leva eller dö? - Leva?
61. Vänner eller familj? - Båda.

Antal:
62. Personer du hatar? - Hata är ett för starkt ord.
63. Personer du älskar? - Massor!
64. Glassar du ätit på en dag? - Haha fler än tio i alla fall (a)
65. Gånger du haft minnesluckor? - (Haha, hur fan kunda jag skriva många förra året?) Noll.
66. Gånger du varit hög? - Aldrig.
67. Personer du saknar just nu? - Många..
68. Gånger ditt hjärta brustit? - If your heart would be broken, you would be dead now. So shut the fuck up.
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Haha, pappa.
70. Vill du kyssa nu? - Dig?
71. Ska du träffa imorgon? - Michael jackson.
72. Sjöng du senast för? - Grannarna (a)
73. Skickade du senast gb till i pea - Hu?
74. Spelade du tvspel med senast? - Min bror.
75. Vill du ta med på resa nu? - Mina brudar.
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen?
77. Förtjänar att dö? - Ingen?
78. Är söt? - Du?
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Dig?
Vad:
80. Gör dig glad? - MINA VÄNNER, seriöst, gud vad jag älskar er.
81. Gör dig ledsen? - Våld.
82. Vill du helst göra nu? - Sova.
83. Önskar du att du slapp göra? - All läxa..
84. Vill du ha nu? - Pengar! Och en nikon d7000
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Money, Money, Money. Och en nikon d7000
86. Längtar du till? -Julen ♥
87. Tycker du om dina betyg? - Nej.
88. Ångrar du i ditt liv? - Never regret, never forget.
89. Är det bästa som hänt dig? - Att jag föddes?
90. Rökare? - Har inte direkt nån åsikt här. Men slöseri är det.
91. Bråk? - Hatar sånn skit.
92. Killar? - Najs och bajs.
94. Skola? - Helt okej.
95. Framtid? - Okändddd.
Övrigt:
96. Är du kär? - Ja.
97. Hur lång är du? - 170,5.
98. Första tanken när du vaknade? - Hur är det tänkt att jag ska orka kliva upp ur sängen?
99. Sista tanken när du somnade? - Vet nicht.
100. Hur mycket är klockan nu? - 17.06.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0