No one is going to love you, if you don't love yourself.




Hejsaan. Igår efter att jag hade varit i järved så åkte jag, jessica, victoria (första bilden), sofia neuenhofen och gabbe på J18's match på arenan och sen så föjde jag jessica hem och åt middag. Runt halv tio så åkte vi två hem till gabbe och såg film och bara snackade. Hahah, så himla sköna människor! Skrattar fortfarande inombords ♥ Hehe, i alla fall så följde jessica mig hem och sov sen. Idag så har jag stått på torget hela dagen med klassen. Vi hade ponnyridning och sålde lite saker för att tjäna pengar till klassresan. Det var extremt kallt att stå i princip fem timmar rakt u p p o c h n e d, men det var rätt mysigt att det snöade. Första advent utan snö hade ju liksom inte funkat. Men nu måste jag sluta skriva känner jag, innan ni dör av utråkning. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0