And I wonder if you know, how it feels to let you go.


Rubriken är en bit från låten stay med hurts. En låt som betyder mycket för mig, även fast jag inte tycker att den är bra längre. Gjorde en cover av den med några kompisar för ett år sedan, och vi spelade den senast idag, vilket betyder många minnen. Vet inte varför jag berättade det, men nu vet ni. Lyssna på den om ni har tid, den suger.

Aja, kom i alla fall hem från KU för cirka en timme sen. Min älskade victoria skjutsade hem mig och linn på sin super moppeee. Snälll flicka det där alltså. Har annars haft en rätt tör dag i allmänhet och humöret är inte direkt på topp, så ska sova nu snart. Jag måste bara få säga att nej, jag tycker inte att bilden ovan är fin, har bara total bildbrist. Sleep tight darlings ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0