I said I'd never walk away, but I'm not abel to stay.



Världens muppigaste, stördaste, töntigaste och bästa vän ♥
bildeeeeeer från i onsdags

Hej alla! Sorry för mitt extremt dåliga bloggande, men mitt liv är kind of upsidedown om man känner för att uttrycka sig så. Igår så blev jag i alla fall bjuden på middag hemma hos andromeda, så jag och jessica tog bussen hem till henne och träffade lite folk, åt tacos och bara mådde. Dömysigt vare! Idag så ska familjen bort på middag och sen ikväll så ska jag åka och fira min älskade lina ♥ Ha en brååå lördag folket!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: du är snygg fanny!

2011-09-11 @ 14:09:55
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0