There are words that seem to steal our breath, and I just dream about your lips.


Jobbigaste förkyldningen har hakat på mitt liv för tillfället och idag är andra dagen jag är hemma från skolan. Utöver det så stressar jag upp mig över att jag inte har fått någon packlista till utbildningen i åre som börjar imorgon (!), dricker litervis med te, läser finaste fatta eld, försöker lära mig sångläxan, sover alldeles för lite och grubblar alldeles för mycket. Det är alltså precis som vanligt. Just nu så spelas ron pope i högtalarna och nytt te ska kokas, så ni får ha det bra mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hur länge har du gått i sång, går du estet?
Följ min resa och flytt till England, Londonområdet. Kram!

Svar: Jag har gått i musikklass i tre år med egentligen inget riktigt huvudinstrument, men nu i höstas så började jag estet med just sång. Kram!
faannyberglund.blogg.se

2012-08-30 @ 17:55:35
URL: http://iloof.blogg.se
Postat av: Angelica

Ett tips min vän, stanna vid varje rödgubbe - gå inte förens det är grönt. Andas ut och ta det bara lugnt några minuter, det är så himla bra för själen. Hade det som nyårslöfte en gång då jag själv var stressad & livet är för kort för att stressas igenom, ellerhur? :)

2012-08-31 @ 08:44:48
URL: http://annordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0