Jag försöker förvandlas, men jag går i repris och vår himmel är oskyldigt grå.

Bild från arkivet.
Hej på er. Dagen har väl inte direkt varit toppen. Pappa hämtade mig på skolan vid halv elva och sen så la vi oss i soffan, åt pizza och såg film. Sen när jessica slutade så gick vi på en långprommis och bara pratade om allt möjligt. Skönt var det! Jag tycker om henne så himla mycket. Nu så väntar jag på middag och sen så ska jag vandra till skolan och köpa fika för att sponsra vår avslutningsmiddag. Hugs!

Kommentarer
Postat av: jessica

<3!

2012-02-29 @ 20:24:18
Postat av: sandra

Tack detsamma Fanny! :)

2012-03-01 @ 16:44:31
URL: http://sandranordstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0