Jag vet att det är här du ska försvinna utan ett spår.

Idag (igår) fyller (fyllde) min kära bror tio år. Jag klippte gräset i tre och en halv timme. Jag fick veta att jag ska till Hongkong om ett halvår, helt underbart. Jag åt tårta. Jag cyklade iväg och träffade jasmin, och slutade hemma hos alva (som förresten kom hem från england idag (igår), och var galet saknad). Jag åt popcorn. Jag fick ett sms som jag hade väntat på hela dagen, och till följd av det så fick jag ett sms som jag önskar att jag aldrig läste. Skrev ett blogginlägg och insåg att min blogg är alldeles för personlig egentligen. Och nu slutligen ska jag sova (även om chansen att jag kommer somna är ytterst pytteliten). Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0