Trying to make it work, but man these times are hard.

Inatt så somnade jag i armarna på honom och vaknade upp på samma plats. Satan vad fin han är, det är helt sjukt. Vi klev upp vid halv tolv, bakade muffins och åt upp dom efter min sista jobbdag. Så. Himla. Härligt. Sen så åkte jag in till stan med stina och kikade lite, hon hann även med att klippa sig. Till middag så blev det thaiboxar och sen så har jag legat här på min säng helt utslagen. Man blir verkligen trött av att jobba i fyra veckor. Men nu äntligen så är det sommarlov på riktigt för mig med, detta ska firas hörni! Puss.

Ps. Världens finaste mamma är det på bilden. En bättre sådan får ni leta efter!

Kommentarer
Postat av: Mum

och finare unge till en mamma finns inte, hur mkt man än letar.
älskar dej till månen,runt alla stjärnorna och tillbaka igen. <3

Svar: sötmamma! love you <3
faannyberglund.blogg.se

2012-07-18 @ 23:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0