Can you lie next to her, and give her your heart? (As well as your body)

 
Midsommar firades i Umeå efter en helt spontan resa dit. Det blev faktiskt väldigt mysigt och maten var inte direkt någonting att klaga på. Idag så vaknade jag hemma hos mormor, spenderade hela förmiddagen ute i solen och lite senare så åkte vi till lillsjöberg för att träffa Tove och Jonas. Där bjöds det på fika, och sen så åkte jag, tove, jonas, julia och john till tavelsjö och badade. En bra dag helt enkelt. Vi kom hem till örnsköldsvik vid halv åtta, och sedan dess har jag faktiskt inte gjort någonting alls. Nu så har jag tänkt bädda ner mig i sängen, dricka litervis med te och läsa. Som grädde på moset över den här helgen alltså. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0