För jag vill bara känna på din kropp, kropp hela natten, men mina vänner säger stopp, stopp håll i hatten.

Hejsan snyggisar! Läxor efter läxor, prov efter prov, antibiotika, känslomässiga sammanbrott, intagningsprov för gymnasiet och nervositet har lett till en helt sludkörd tjej som somnar på var och varannan lektion, på golvet, vid matbordet och knappast vaknar av sin väckarklocka om den inte ringer efter klockan tio. Där har ni alltså förklaringen till varför jag inte har bloggat den senaste tiden. Men snart är det över! Imorgon så har jag ett prov och på fredag så ska jag lämna in den sista inlämningsuppgiften! Det känns helt sinnessjukt att det är sommarlov nästa fredag, gosh. Men även fast jag knappt har något plugg kvar, så är jag ändå rätt fullbokad till dess. Jag ska fota angelica inför balen, sitta barnvakt, bege mig till frisören för att färga håret, ha avslutningslunch, busa med den allra finaste nästan alla kvällar och mycket mer. Bloggningen blir därför inte mycket bättre, but I will do my best. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

SÅ JÄVLA VACKER DU ÄR!

2012-06-07 @ 18:53:42
URL: http://nalmi.blogg.se/
Postat av: Alvaaa

Så jävla fin du är jkhilfkldsfklsdfsdklfsekl

2012-06-09 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0