Vem vet vad som händer sen, men det blir aldrig så enkelt igen.

Gårdagen spenderades först hos angelica, sen så åkte jag, amanda och sara in till stan och åt thaiboxar. Efter det så vandrade vi ner till arenan och tittade på balen. Alla var så himla fina! När det började att avrundas så skulle jag och sara ta bussen hem, men självklart så gick det ingen den vanliga tiden så vi satte oss i örnparken istället. En fin vän det där ska ni veta. Idag så är jag barnvakt till halv fem, sen så blir det antingen en kväll ensam i soffan, eller framför en skräckfilm hos min finaste. Jag hoppas på det sistnämnda, men vi får väl se. Pussar!

Kommentarer
Postat av: sara söderström

<3

2012-06-11 @ 20:51:58
URL: http://strike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0