Vi har blivit som dom som aldrig får bli.

Igår så hann jag med att sitta två och en halv timme i en stol hos frisören (håret är nu alltså lite ljusare, som det kanske syns på bilden), åka på utflykt med klassen, skicka flera grattis-sms till bästa sebastian som fyllde 16, provåka pappas nya bil, ta en powerwalk fram och tillbaka till stan (alltså lite mer än en mil), sola, duscha och fixa naglarna. Nöjd är jag! Idag så är det avslutningslunch tillsammans med alla nior på skolan, så snart ska jag hoppa i min klänning och bege mig mot skolan. Ett plus är också att det nästan är jobbigt varmt ute idag, sommaren kom till norrland också minsann! pussar!

Kommentarer
Postat av: malin

ÅH SÅ HIMLA VACKER DU ÄR VÄNNEN!

NÄR SES VI FÖRRESTEN?

2012-06-13 @ 22:03:01
URL: http://nalmi.blogg.se/
Postat av: sofia

du är så otroligt vacker min vän. Om du bara visste hur avundsjuk jag är<3

2012-06-14 @ 21:06:09
URL: http://flisanjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0