One day, maybe we'll meet again.

Springer mest omkring med en toffs på huvudet om dagarna, pluggar inför elprovet imorgon och försöker att vara så glad jag bara kan under omständigheterna. Våren börjar komma och det är bara en och en halv månad kvar tills jag och dom finaste flyr till göteborg. Soliga dagar är jag så himla glad över det. Idag är det ingen solig dag, hur hårt jag än pressar ihop ögonen och bara vill att allt ska vara som vanligt. Men hoppet finns kvar när jag vet att verkligheten är precis som det står inne på kuratorns vägg, solen lyser alltid, det är bara jorden som snurrar. Jag andas, vilket betyder att jag lever.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: angelica nordin

Åh, rubriken är ju från något bäst!

2012-03-28 @ 14:36:51
URL: http://annordin.blogspot.com
Postat av: Jasmin

sista bilden är så mysigt fin!!

2012-03-31 @ 12:34:22
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0