Är det okej om jag tänder i taket?

Tog en liten bloggpaus som ni kanske märkte. Den var från en början frivillig, men sen så slutade vårt internet att fungera här hemma. Men nu är jag back on the track, förhoppningsvis. Tiden jag inte har synts här så har jag i alla fall haft det fruktansvärt bra. Med biljetter till både finaste håkan i sommar och till Hong kong i januari så har jag dansat runt mellan korridorer och iskalla klassrum, räknat andragradsekvationer mest hela dagarna, sjungit på totalt misslyckade konserter och känt att humöret ändå lyckats hålla sig rätt högt. Nu ska jag bara försöka få tillbaka min inspiration och fotolust (och bli av med min fruktansvärda förkyldning), så blir allting finemang.
 
Om tjugoåtta dagar så kommer min fina hem, och jag längtarlängtarlängtar. Det är konstigt hur mycket man egentligen kan sakna en människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0