Jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än.

Idag bär jag klänning och hinner ta en senare buss till skolan. Skrattar åt helgsincidenter med härliga vänner. Peppar inför sweet sixteen/halloween theme festen som äger rum på höstlovet. Får tillbaka historieprovet från förra veckan, och längst ner i hörnet så finns ett stort A inringat. Letar efter halloween utstyrslar på stan med Sara och Emelia. Glömmer nästan bort att kliva av bussen påväg hem, helt insjunken i tankar. Landar hemma i soffan och tar mig inte upp på flera timmar. Det är Måndag, och all min energi är redan slut.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack!! Du med, verkligen

2012-10-23 @ 18:44:11
URL: http://hsls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0