Måndagslista.

Vad har du på dig?
I skrivande stund har jag världens största t-shirt på mig.

 

Hur mår du?
Jag mår väl ganska bra, dock så tror jag att världens fetaste förkyldning är på gång.


Vad önskar du just nu?
Att Joakim von Ankas pengavalv kom flygandes från himlen till mig. Nejmen, seriöst.

Vad har du ätit idag?
Har bara hunnit dricka te än så länge.

Vad ska du göra imorgon?
Först så ska jag på kurs på dagen och sen så ska jag ha myskväll med mamma. Och klämma in lite träning däremellan.

 

Och på onsdag?
Kurs igen!

 

Vem saknar du?
Alva, så himla mycket.

Senaste köp?
Chips och dipp i lördags. Mycket viktigt.

Vad skrattade du senast åt?
Någonting knäppt på antingen partaj eller solsidan igårkväll.

 

Vad grät du senast åt?
Torka aldrig tårar utan handskar. Det vackraste, sköraste och mest fenomenala jag sett tror jag.

 

Vem sov du med senast?
Jessica, i lördags natt.

 

Vad läser du just nu?
När du blundar tittar jag, av Gunnar Ardelius.

Senast sedda film?
The notebook. Åh vad fin den är.

 

Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete eller jävlar. Vad meningslöst, egentligen. Och fult.

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var nog pappa.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, det har jag inte.

Dina tre senast inkomna sms?
”Men kuuung :) Det är bäst!”
“Oyeah ;) Vad händer på lovet då? :D”
”ÄR DU VAKEN??????'”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Har varit vaken i två timmar”

Vilken är din favoritfrukt?
Passionsfrukt, lätt.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha, Melissa Horn ett x antal gånger.

Vad är du rädd för?
Jag är fruktansvärt rädd för våld. Och att bli lämnad.

 

En person du tycker är snygg?
Chase crawford. Mums.

 

Blir du lätt svartsjuk?
Ja, tyvärr så blir jag nog lätt det.  

 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Haha, Sue från the middle. Och Sheldon från the big bang theory, såklart.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Birk!

 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska, det är så fint.

Vad för sorts killar faller du för?
Såna där killar som är så svåra att jag blir helt intrasslad. Eller det har egentligen bara hänt en gång, och han faller jag fortfarande för. 

Vart vill du åka just nu?
Göteborg. Jag saknar det så fruktansvärt mycket. Också vill jag åka till Hong Kong, åh vad jag längtar!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Muminmuggar och en nikon D7000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0