Det där med att övervinna sina rädslor.

Idag så tvingade jessica med mig till Bjästabacken. "Jag ska lära dig att åka, det är en bra erfarenhet." Jajaja, du kan alltid försöka tänkte jag. Höjdrädd och slalomrädd och bara rädd var jag dock inte speciellt bra att lära ut till. Precis som väntat. Efter att jag hade plogat hela långben ett x antal gånger, och fått peppande sms av min lillebror som löd "men det är väl bara att svänga och ploga" så insåg jag att, nej, jag kommer aldrig bli en slalom-människa. Men utöver skräcken och förudmjukelsen när fyraåringar körde om mig, så var det ärligt min roligaste gång i backen (de andra gångerna är inte ens värda att nämna). Sporten i mitt sportlov är nu avcheckad.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, jag är med andra ord inte ensam om att vara en icke slalomåkare! Fantastiskt!

2013-03-09 @ 00:45:18
URL: http://annordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0