If this is redemption, why do I bother at all? There's nothing to mention, and nothing has changed.

Fyra från Hong kong.
 
Bio med pappa i fredags, skräckfilm med Mattias, Jonathan och Stina i lördags (efter att Robin gick vidare i mello!!), myskväll med Jessica och Amanda i söndags och fika med Emelia, Jennifer, Rebecka och Lisa igår. Min vardag är lite upp och ner, men fördriver tiden med att umgås med fina personer. Idag skulle jag egentligen följa med ett gäng härliga människor upp till solberg för skidåkning och mys i Lisas stuga, men kände mig rätt hängig imorse. Så istället har jag mest legat utslagen i soffan hela dagen. Har även gjort sorbet på stevia, bär och äggvita, så jag hoppas på ett bra resultat där! Nu ska det göras middag, svejs.
 

Kommentarer
Postat av: Alvis

Saknar att ha dig här, pusspuss min älskade vän

Svar: Och jag saknar dig så jävla mycket. Possposs bästa du
faannyberglund.blogg.se

2013-03-07 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0