Om jag bara fick se dig igen.

Fatta hur lite jag bryr mig / håller hårt i hjärtat / men det vore roligt att se dig / bara nudda i stängslet / bara röka på fester / bara se dig le mot mig. 
 
Dansar på parketten och ylar mest "eeeasy now, oh with my heaaart", och lyckas även klämma in lite Maggio. Tar kvällspromenader hem från min bästa på en söndag och känner mig knappt rädd, utan lyckas istället studera natthimlen och bli överväldigad. Festpeppar en vecka i förväg (åh, fredagfredag wiiho) och planerar middagar, bokar in shoppingrundor och fikor och myskvällar. Långa frukostar i sängen och att bara få sova när som helst. Väljer mina stunder. Tror att detta kan bli ett bra lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0